بریکنگ نیوز
Home / پاکستان / معیشت پر کسی کو سیاست کرنے کی اجازت نہیں دی جائے گی‘ اسحاق ڈار

معیشت پر کسی کو سیاست کرنے کی اجازت نہیں دی جائے گی‘ اسحاق ڈار


اسلام آباد ۔ وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار نے کہا ہے کہ ملک میں معیشت پر کسی کو سیاست کرنے کی اجازت نہیں دی جائے گی‘ ملکی قرضوں کے بارے میں بے بنیاد پروپیگنڈہ اور افواہیں پھیلائی جاتی ہیں‘ پاکستان اب بھی دنیا میں ترقی یافتہ ممالک کے مقابلے میں کم مقروض ہے‘ پاکستان کی اقتصادی ریٹنگ بہت بہتر ہ وچکی ہے‘ وزیراعظم کے منشور کے مطابق پاکستان کو اقتصادی طور پر مستحکم کیا جارہا ہے‘ پاکستان سٹاک ایکسچینج دنیا کی پانچ بڑی سٹاک مارکیٹوں میں شامل ہوچکی ہے ‘ عالمی ماہرین پاکستان کو 2030 میں دنیا کی بیس بڑی معیشتوں میں شمار کررہے ہیں۔ جمعہ کو پریمیم پرائز بانڈ کے اجراء کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے اسحاق ڈار نے کہا کہ چالیس ہزار روپے کی سرمایہ کاری پر آٹھ کروڑ روپے کا انعام ہے پریمیئم انعامی بانڈ پر ہر چھ ماہ بعد منافع بھی دیا جائے گا۔

ترقی یافتہ ممالک میں رجسٹرڈ پرائز بانڈ بہت عرصے سے چل رہا ہے ماسوائے بنکوں کے ہر فرد اور کمپنی یہ بانڈ خرید سکتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ دنیا میں پاکستان کی اقتصادی ریٹنگ بہت بہتر ہوچکی ہے۔ عالمی ماہرین پاکستان کو 2030 میں دنیا کی بیس بڑی معیشتوں میں شمار کررہے ہیں معاشی استحکام کے لئے مختلف اصلاحات اور اقدامات کئے گئے ہیں۔ اسحاق ڈار نے کہا کہ پاکستان چند روز میں سوئٹزر لینڈ کے ساتھ معلومات کے تبادلے کا معاہدہ کرے گا پاکستان او ای سی ڈی کے ایک سو چار کن ممالک میں شامل ہوچکا ہے۔ ملک میں ٹیکس چوری کو روکنے کے اقدامات نہایت مفید ثابت ہوں گے۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان میں بچت کی شرح کو بیس فیصد سے اوپر لے کر جانا ہوگا۔ وزیراعظم کے منشور کے مطابق پاکستان کو اقتصادی طور پر مستحکم کیا جارہا ہے۔ پاکستان سٹاک ایکسچینج دنیا کی پانچ بڑی سٹاک مارکیٹس میں شامل ہوچکی ہے۔

اسحاق ڈار نے کہا کہ ملک میں معیشت پر کسی کو سیاست کرنے کی اجازت نہیں دی جائے گی۔ ملکی قرضوں کے بارے میں بے بنیاد پروپیگنڈے اور افواہیں پھیلائی جاتی ہیں۔ پاکستان دنیا میں اب بھی ترقی یافتہ ممالک کے مقابلے میں کم مقروض ہے۔ انہوں نے کہا کہ پریمیم بانڈ کی خریداری پر صارف کو پرنٹ شدہ رسید جاری کی جائے گی۔ پریمیئم بانڈ میں سرمایہ کاری کے لئے کوئی حد اور مدت مقرر نہیں اس موقع پر وزیر خزانہ نے سٹیٹ بنک میں پریمیئم پرائز بانڈ کا اجراء بھی کیا جاری ہونے والے پریمیئم پرائز بانڈ کی مالیت چالیس ہزار روپے ہے۔