بریکنگ نیوز
Home / پاکستان / نواز شریف کے قافلے کا جہلم میں قیام

نواز شریف کے قافلے کا جہلم میں قیام

سابق وزیراعظم میاں نوازشریف ریلی کے دوسرے روز جہلم پہنچ گئے ہیں جہاں وہ آج رات قیام کے بعد کل صبح 10 بجے لاہور کے لیے روانہ ہوں گے۔

آج راولپنڈی کے پنجاب ہاؤس سے روانگی سے قبل میاں نوازشریف سے وزیراعظم آزاد کشمیر راجہ فاروق حیدر اور وزیر داخلہ احسن اقبال نے ملاقات کی جس میں آئندہ کی حکمت عملی پر مشاورت کی گئی۔

میاں نوازشریف کی پنجاب ہاؤس روانگی سے قبل دعا بھی کرائی گئی۔

پنجاب ہاؤس راولپنڈی سے روانگی پر کارکنان نے میاں نوازشریف پر پھولوں کی پتیاں نچھاور کیں، کارکنان کی بڑی تعداد آج بھی سابق وزیراعظم کے قافلے کے ساتھ موجود ہے۔

قافلے کی انتہائی سست رفتار سے چلنے کی وجہ سے پارٹی قیادت نے حکمت عملی تبدیل کردی اور روات کے بعد میاں نوازشریف کی گاڑی تیز رفتاری سے جہلم کی طرف نکل گئی جس کے باعث قافلہ اورکنٹینر پیچھے رہ گیا۔

جہلم سے پہلے دینہ میں مسلم لیگ (ن) کے کارکنان نے اپنے قائد کا استقبال کیا جب کہ نوازشریف نے سوہاوا میں مختصر خطاب بھی کیا۔

میاں نوازشریف دینہ سے جہلم پہنچے جہاں انہوں نے کارکنان سے خطاب کیا۔

نوازشریف کے خطاب کے بعد وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے اعلان کیا کہ سابق وزیراعظم آج جہلم میں ہی قیام کریں گے اور کل صبح 10 بجے لاہور کے لیے نکلیں گے۔

راولپنڈی میں مسلم لیگ (ن) کی ریلی کے باعث آج کچہری روڈ کو ہر طرح کی ٹریفک کے لیے بند رکھا گیا۔

سابق وزیراعظم کی لاہور روانگی کے باعث راولپنڈی سے لاہور تک 3 روز کے لیے جی ٹی روڈ کو ہیوی ٹریفک کے لیے بند کیا گیا ہے۔ ایمبولینسز، فائربریگیڈ سمیت پبلک ٹرانسپورٹ کو بھی جی ٹی روڈ استعمال کرنے کی اجازت نہیں دی گئی اور ٹریفک کو متبادل راستے سے گزارا جائے گا۔

موٹروے پولیس نے پشاور، راولپنڈی اور اسلام آباد سے لاہور جانے والوں کو موٹر وے ایم ون اور ایم ٹواستعمال کرنے کی ہدایت کی ہے۔