بریکنگ نیوز
Home / سائنس و ٹیکنالوجی / انسٹاگرام نے زبردست فیچرز متعارف کرادیے

انسٹاگرام نے زبردست فیچرز متعارف کرادیے


سوشل میڈیا کی  فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ ایپ ’انسٹا گرام ‘ نے ’ سپر زوم‘ اور ہیلووین اسٹیکرز کے فیچر متعارف کرادیے ہیں۔

’انسٹا گرام ‘ نے ’ سپر زوم‘ اور ہیلوین اسٹیکرز کے فیچر متعارف کروائے ہیں۔ فوٹو:فائل

آج کی نوجوان نسل سوشل میڈیا پر نت نئے تجربات کرتی رہتی ہے اور لوگوں کی توجہ حاصل کرنے کے لیے سوشل میڈیا کی مختلف ایپ کے ذریعے اپنی سیلفیاں، دیگر تقریبات اور ویڈیو دوستوں سے شیئر کرکے داد وصول کرتی ہے یہی وجہ ہے کہ سوشل میڈیا کی مختلف ایپس آئے دن نت نئے فیچرز متعارف کراتی رہتی ہیں تاکہ وہ زیادہ سے زیادہ لوگوں کی توجہ حاصل کرسکیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام نے ’سپر زوم‘ کا نیا فیچر متعارف کرایا ہے جس کے تحت صارفین اپنی عام تصاویر کو دلچسپ بناسکتے ہیں جب کہ بنیادی طور پر اس فیچر کے ذریعے اپنی عام ویڈیو کو ڈرامائی انداز دیا جاسکے گا۔ ویڈیو ریکارڈنگ کے دوران کسی بھی مخصوص چیز کو زوم کرکے فوکس کیے جاسکے گا اور اس میں مزید دلچسپی پیدا کرنے کے لیے بیک گراؤنڈ میوزک بھی شامل کیا جاسکتا ہے۔

انسٹاگرام میں اس فیچر کے شامل ہونے کے بعد کوئی صارف جب بھی موبائل کا کیمرا کھولے گا تو اس میں ’سپر زوم‘ کا آپشن خود ہی نمودار ہوجائے گا، اس فیچر کے استعمال کے لیے سپر زوم کا بٹن دبانے کے بعد ریکارڈ کا بٹن دبانے پر ویڈیو چند سیکنڈز کے لیے خود ہی زوم ہوگی اور اس میں ڈرامائی میوزک شامل ہوگا جو کسی بھی چیز پر فوکس کرکے ریکارڈ کیا جاسکتا ہے۔

دوسری جانب انسٹا گرام ایک اور فیچر بھی متعاف کرا رہی ہے جس کے تحت صارفین کو ہیلوین فیس فلٹرز اور اسٹیکرز دستیاب ہوں گے جس کے ذریعے وہ اپنی تصاویر کو کسی بھی ’زومبی‘ ’ویمپائر‘ یا کسی دوسرے خوفناک یا دلچسپ روپ میں تبدیل کرکے دوستوں سے شیئر کرسکیں گے۔