بریکنگ نیوز
Home / پاکستان / “فنون لطیفہ کے ذریعے پائیدار ترقی کے مقاصد” ورکشاپ کا انعقاد

“فنون لطیفہ کے ذریعے پائیدار ترقی کے مقاصد” ورکشاپ کا انعقاد


محکمہ ثقافت اور سوئس ایمبیسی کے اشتراک سے نشترہال آڈیٹورئیم میں “فنون لطیفہ کے ذریعے پائیدار ترقی کے مقاصد” کے عنوان سے ایک ورکشاپ  کا انعقاد کیا گیا۔

جس میں خیبرپختونخوا کے تمام سرکاری یونیورسٹیوں کے فائن آرٹس سے وابستہ طلباء و طالبات نے کثیر تعداد میں شرکت کیں۔ محکمہ ثقافت کے ڈپٹی ڈائریکٹر شہباز خان نے معزز مہمانوں کو خوش آمدید کہا اور منعقدہ ورکشاپ فنون لطیفہ سے تعلق رکھنے والے طلباء و طالبات کے لئے ایک موقع قراردیا گیا۔ ورکشاپ میں سکرٹری کلچر محمد طارق خان بھی موجود تھے۔ اس موقع پرایس ڈی سی کے ملکی سربراہ سٹیفن بری، آسٹریلیاء سے تعلق رکنے والی ماہر ثقافت اور آرٹ سپیس کے ایگزیکٹیو ڈائریکٹر الیکسی گلاس کینٹور، آرٹ سپیس کے ڈپٹی ڈائریکٹر مائیکل نیوٹن نے ورکشاپ کے دوران “فنون لطیفہ کے ذریعے ترقی کے مقاصد” کے عنوان پر تفصیلی پریزینٹیشن دیا گیا جس میں طلباء و طالبات نے خصوصی دلچسپی لی۔

الیکسی گلاس نے آرٹ کیوریٹنگ پر تفصیلی روشنی ڈالی اور “ہم لوگ، ہم فن” کے نام سے ملک گیر مقابلے کے حوالے سے معلومات بھی فراہم کیں، اسی طرح مائیکل نیوٹن نے کہا کہ “ہم لوگ۔ ہم آرٹ” لے مقابلے ایک انتہائی اہم پیش رفت ہے جس سے باصلاحیت ہنرمندوں کو اپنی صلاحیتوں اور اپنے استعداد کار بڑھانے کے مواقع مل جائنگے۔

منعقدہ ورکشاپ یونیورسٹی طلباء و طالبات کے کیرئیر کے لئے ایک اہم پیش رفت تھا، طلباء و طالبات کی کثیر تعداد نے یہ ثابت کیا کہ خیبرپختونخوا آرٹ کے فروغ کے لئے کافی سنجیدہ ہے اور محکمہ ثقافت اس سلسلے میں بھرپور کوشش کررہی ہے