بریکنگ نیوز
Home / صحت / سبزیاں صحت اور ماحول دونوں کے لیے مفید ہیں، ماہرین

سبزیاں صحت اور ماحول دونوں کے لیے مفید ہیں، ماہرین

واشنگٹن۔ امریکا کی اکیڈمی آف نیوٹریشن اینڈ ڈائٹیٹکس (اے این ڈی) نے متعدد مطالعات کا جائزہ لینے کے بعد ایک بار پھر سبزیوں اور پھلوں کی افادیت بیان کرتے ہوئے کہا ہے کہ دونوں کا استعمال ہر عمر کے تمام لوگوں کے علاوہ ماحول کے لیے بھی بہت مفید ہے۔

امریکی سائنسی جریدے کے تازہ شمارے میں لوگوں کو مشورہ دیا گیا ہے کہ انہیں اپنی روزمرہ غذا میں پھلوں اور سبزیوں کی زیادہ مقدار شامل رکھنی چاہیے۔ اس شمارے میں عمومی صحت سے لے کر مختلف بیماریوں تک میں پھلوں اور سبزیوں کے استعمال پر درجنوں مطالعات کے تجزیئے اور نتائج شامل ہیں۔

ان تمام مطالعات کے تنقیدی جائزے سے ایک بار پھر یہی تصدیق ہوئی ہے کہ موٹاپا کم کرنے کے علاوہ ذیابیطس، دل کی بیماریوں اور کینسر کی بعض اقسام میں سبزیوں اور پھلوں کے زیادہ استعمال سے بہت افاقہ ہوتا ہے۔ اس میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ پھلوں اور سبزیوں والی غذا کا زیادہ استعمال ماحول کے لیے محفوظ بھی ہے۔

مطالعے کے مطابق پھل، سبزیاں اور سبزیوں پر مشتمل پکوان بھی حاملہ اور بچوں کو دودھ پلانے والی خواتین کے لیے محفوظ ہیں جب کہ سبزیجاتی غذائیں کھلاڑیوں سے لے کرعمر رسیدہ افراد تک کے لیے بھی فائدہ مند ہیں۔ دودھ اور دودھ سے بنی غذائی مصنوعات میں ایک اہم غذائی جزو ’’وٹامن بی 12‘‘ کی بہت کم مقدار ہوتی ہے لیکن یہ کمی بھی سبزیوں اور پھلوں سے پوری کی جاسکتی ہے۔

پھلوں اور سبزیوں کا تعلق چونکہ پودوں سے ہے اس لیے وہ اپنی نشوونما کے دوران ہوا کی کاربن ڈائی آکسائیڈ جذب کرکے آکسیجن خارج کرتے ہیں اور اسی بناء پر جانوروں کے مقابلے میں یہ بہت کم آلودگی کا باعث بھی بنتے ہیں۔ بہ الفاظِ دیگر (جیسا کہ اس رپورٹ میں کہا گیا ہے) سبزیوں کا زیادہ استعمال ماحول کو بھی فائدہ پہنچاتا ہے۔