بریکنگ نیوز
Home / صحت / آئی سی یو میں داخل مریض ورزش سے جلد صحتیاب ہوتے ہیں، تحقیق

آئی سی یو میں داخل مریض ورزش سے جلد صحتیاب ہوتے ہیں، تحقیق

اوٹاوا۔ انسانی خیالات اور تصورات کے برعکس نئی تحقیق نے ثابت کیا ہے کہ انتہائی نگہداشت وارڈ (آئی سی یو) میں داخل مریضوں کو ورزش کرائی جائے تو وہ تیزی سے صحت یاب ہونے لگتے ہیں۔

تحقیق کے مطابق آئی سی یو میں داخل مریضوں کو انتہائی کمزور سمجھا جاتا ہے لیکن یہ جان کر حیرانی ہوگی کہ انتہائی نگہداشت وارڈ میں داخل مریضوں کو 2 ہفتے تک ورزش کرانے سے مریض کے جلد صحت یاب ہونے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں جس کی اہم وجہ ورزش کے دوران مریضوں کے خون کی گردش اور پٹھوں کا معمول کے مطابق کام کرنا ہے۔

تحقیق کے لیے محققین نے آئی سی یو وارڈ میں داخل 33 مریضوں پر تحقیق کی جن کی عمریں 18 سال اور اس سے زائد تھیں۔ مریضوں کے علاج کے دوران ان میں سے بعض مریضوں کو روزانہ 30 منٹ بیڈ پر ہی ورزش کرائی گئی اور کچھ مریضوں کو صرف بیڈ پر آرام دیا گیا اور یہ عمل ہفتے میں 6 دن تک جاری رہا۔

تحقیق کے دوران مشاہدہ کیا گیا کہ وہ مریض جنہیں آئی سی یو میں داخل ہونے کے بعد لگاتار 4 روز تک ورزش کرائی گئی ان کے جسم میں خون کی گردش بہتر رہی اور انہوں نے تیزی سے صحتیابی کی جانب سفر کیا۔

تحقیق کاروں نے نوٹ کیا کہ ایسے مریض جنہیں آئی سی یو میں ورزش نہیں کرائی گئی وہ تیزی سے کمزور ہوتے گئے اور ان میں معذوری کی شکایت بھی آنے لگی جب کہ محقیقین کا کہنا ہے کہ ایسے مریض آئی سی یو میں داخل ہونے کے چند دن بعد ہی لاغر ہوجاتے ہیں۔