249

پی ایس ایل: پشاور اور اسلام آباد آمنے سامنے

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 3 میں آج بھی 2 میچز کھیلے جائیں گے، پہلا مقابلہ ملتان سلطانز اور لاہور قلندرز کے درمیان ہوگا جبکہ دوسرا میچ پشاور زلمی اور اسلام آباد یونائٹڈ کے درمیان کھیلا جائے گا۔

دبئی میں کھیلا جانے والا پہلا میچ پاکستانی وقت کے مطابق شام ساڑھے 4 بجے جبکہ دوسرا میچ رات 9 بجے ہوگا۔

ایونٹ میں اب تک کوئی بھی میچ نہ جیتنے والی لاہور قلندرز کی ٹیم آج کا میچ جیت کر پوائنٹس ٹیبل پر اپنا کھاتہ کھولنے کی کوشش کرے گی تو وہیں اب تک کی سب سے بہترین کارکردگی دکھانے والی ملتان سلطانز کی ٹیم اپنی فتوحات کو برقرار رکھنا چاہے گی۔

دونوں ٹیموں کے میچز کی بات کی جائے تو ملتان سلطان نے ایونٹ میں اب تک سب سے زیادہ 7 میچز کھیلے ہیں، جس میں اسے 4 میں فتح اور 2 میں شکست دیکھنی پڑی جبکہ ایک میچ کا کوئی نتیجہ نہیں نکلا۔

دوسری جانب لاہور قلندرز کی ٹیم ایونٹ میں اب تک 6 میچز کھیل چکی ہے اور اسے تمام میچوں میں شکست کا سامنا کرنا پڑا اور پلے آف راؤنڈ تک پہنچنے کے امکان بھی ختم ہوگیا ہے۔

کھلاڑیوں پر نظر ڈالی جائے تو ملتان سلطانز کے پاس کپتان شعیب ملک، احمد شہزاد، کمار سنگارا، ڈیرن براوو، کیرن پولارڈ، عمران طاہر، صہیب مقصود، محمد عرفان، عمر گل اور جنید خان جیسے مایہ ناز کھلاڑیوں کی خدمات حاصل ہے تو وہیں لاہور کے پاس بھی کافی اچھے کھلاڑی موجود ہیں، جن میں کپتان برینڈم میکیولم، فخر زمان، عمر اکمل، عامر یامین، سنیل نارائن، یاسر شاہ، سہیل خان شامل ہیں۔