472

پیرو کی دلفریب ست رنگی پہاڑیاں

پیرو کی رنگ برنگی پہاڑیاں اب ایک قدرتی عجوبہ بن چکی ہیں۔ فوٹو: فائل

لیما، پیرو: پیرو میں کرہ ارض کی انوکھی اور رنگ برنگی پہاڑیاں موجود ہیں جہاں تک رسائی مشکل ہے لیکن پھر لوگوں کی بڑی تعداد ان عجوبوں کو دیکھنے آتی ہے۔

اس علاقے میں چار ارضیاتی سلسلوں کو ایک ساتھ دیکھا جاسکتا ہے۔ ایک جانب تو اینڈین پہاڑیوں کی وہ بلندی دیکھی جاسکتی ہے جو اس سلسلے کے فطری طور پر اٹھنے کے نتیجے میں پیدا ہوئی ہے۔ دوسری جانب گلیشیئر کے پھسلنے سے نشیب اور وادیاں بنی ہیں۔

تیسری اور اہم پرمین فارمیشن ہے جس میں سرخ، نیلا اور نیلگوں مائل سبز رنگ دیکھے جاسکتے ہیں جبکہ ساتھ ہی چونے کے پتھر کے ذخائر بھی ہیں۔ یہ سب مل کر پہاڑوں کو رنگین بناتے ہیں اور دیکھنے والے کو گمان ہوتا ہے کہ گویا کسی نے ان پہاڑوں کو فوٹوشاپ کے ذریعے تبدیل کیا ہے۔

اس علاقے میں مقامی جانور لاما پایا جاتا ہے اور یہاں رہنے والے لوگ بنیادی طور پر چرواہے ہیں۔ دلکش اور قوسِ قزح جیسی پہاڑیوں کو دیکھنے کےلیے کم ازکم دو گھنٹے تک پہاڑیوں سے گزرنا پڑتا ہے اور 5000 میٹر بلندی پر ست رنگی پہاڑ کا ہوش ربا منظر نمایاں ہوتا ہے۔

ایسا لگتا ہے کہ پہاڑیوں پر خوبصورت رنگوں کی تہہ بچھائی گئی ہے لیکن ماہرین کے مطابق اس عمل میں کروڑوں سال لگے ہیں جن میں ارضی سرگرمیوں اور ٹیکٹونک پلیٹوں کی حرکت بھی شامل ہے۔